Re: laser azotowy i nie tylko

Autor: Mateusz <x_foton_at_interia.pl>
Data: Fri 08 Jul 2005 - 20:20:06 MET DST

Michał-Jastrzębia napisał(a):
> Witam !
> Mnie również bardzo często nachodzi ochota żeby zrobić coś ciekawego.
> Laser
> azotowy mam już za sobą, naprawdę na początek jest swietnym pomysłem i
> jeśli
> wprowadzić do projektu z serwisu Myzlab kilka ulepszeń: np. całą linię
> wyładowczą obudować pleksą i obniżyć w środku ciśnienie nawet agregatem od
>
> lodówki, a do tego zastosować na obu końcach zwierciadła całkowicie
> odbijające i półprzepuszcalne. Takim laserem można wypalać dziórki w
> [...]
Wow! Bardzo dziękuje za przesłane linki, będą b. pomocne, choć czuje, że z moim beztalenciem językowym (w ogóle humanistycznym) tekst będę trawił przez całe wakacje :/
Mam pytanie, może trochę nie na to forum %u2013 czym można w laserze N2 skleić okładki kondensatora i ile dokładnie trzeba dać worków polietylenowych by nie doszło do przebicia, może lepszy będzie papier kredowy?

Zamachy w Londynie: FOTO RAPORT >>> http://link.interia.pl/f18a1