Re: Re: koty to dranie ....,

Autor: Tomasz Plucinski <tomek_at_chem.univ.gda.pl>
Data: Thu 07 Jul 2005 - 11:54:33 MET DST

> Panie Tomku, a co powiedzieć na, że Związek Łowiecki wydaje mnóstwo kasy na
> dokarmianie zwierząt tylko po to aby móc później do nich strzelać?.
Cynicznie można powiedzieć, że to zupełnie logiczne. Moje poglšdy sš
wyrazne: traktuję ich podobnie jak rzezników. Mogę
zrozumieć (z trudem) jesli po prostu nie znalazł on innej pracy. Ale dla
przyjemnosci?! Do tego dochodzi oczywiscie próba ideologicznego
podparcia. Każdy tego potrzebuje dla spokoju sumienia.
Proponuję zakończyć tę dyskusję.
tpl