drobny problem z kotkami

Autor: <porno_pasterz_at_tlen.pl>
Data: Tue 05 Jul 2005 - 22:25:27 MET DST

mam sasiadke wielka milosniczke kotow!! coz ja rowniez lubie
zwierzaki nie wylaczając kotow jednak co za duzo to nie zdrowo!! ta
sasiadka mieszka nademną a ja mieszkam na parterze!! dokarmia
codziennie koty ktore schodza sie z calej okolicy! nie przeszkadza
mi to dopuki nieodczuwam z tego powodu dyskomfortu! a niestety
czesto sie zdarza ze koty znacza terytorium w ktorego czesc wchodzi
rowniez moj balkon!! czy moze ktos z czlonkow forum zna jakis sposob
aby koty omijaly moj balkon z daleka! chodzi mi tu o jakas
substancje chemiczna ktora by im nie uczynila zadnej szkody ale byla
na tyle odstraszajaca aby problem kotow dla mnie przestal istniec!