Re: Studia: PG czy UG?

Autor: Tomasz Plucinski <tomek_at_chem.univ.gda.pl>
Data: Mon 04 Jul 2005 - 17:40:03 MET DST

To nie tak prosto. Jednak jest inny profil tych studiów. Teraz bardzo mocnym
argumentem jest mozliwosc pracy po studiach.
Na UG jest chyba lepszy nieco stosuek do studentów (to znowu subiektywne
odczucie).
> Na UG zapewne mozna podziwiac ciekawe doswiadczenia demonstrowane przez
> Tomka
> Plucinskiego, juz tylko z tego powodu z pewnoscia warto tam sie wybrac. :)
No tak, Wybrac sie i popatrzec na to co wyrabia na stole audytoryjnym. Ale
przy okazji trzeba tego jegomoscia jeszcze sluchac, a z tym bywa róznie...
Bo chlopisko coraz bardziej i dosadniej publicznie przeklina: a to na
dydaktyków w szkolach i na uniwersytetach, a to na programy szkolne, a to na
superpozycje nizu demograficznego i intelektualnego, a to na ministerstwo
(pozal sie Boze: Edukacji Narodowej); Telewizji Publicznej (przepraszam za
brzydkie ale trafne skojarzenia) tez sie dostaje... Tak, ze nic nie ma za
darmo.... A jeszcze sieje harezje i rewizjonizm chemiczny.
A potem mozna oberwac za to dwóje w szkole od malo lotnego nauczyciela...
Oj, nikt nie lubi rewizjonizmu i tepi go w zarodku!
tpl