Kwas Jabłkowy

Autor: Krzysztof Grabiński <K.Grabinski_at_hsh.com.pl>
Data: Mon 04 Jul 2005 - 12:41:04 MET DST

Witam Wszystkich forumowiczów

Dawno się nie odzywałem bo zmieniałem prace.
Teraz zajmuje się paroma ciekawymi rzeczami. Do mojego koszyka wpadł również kwas jabłkowy (Malic Acid)
Chciałem się dowiedzieć od kogoś mądrzejszego czegos na temat opóżniania utwardzania betonu i gipsu za pomocą Kwasu jabłkowego.
Ze względu na to, że jestem kompletnym ignorantem, jeżeli chodzi o budownictwo (głównie zajmuje się żywnością )prosiłbym o informacje (Również podstawowe)
Będę bardzo wdzięczny

Pozdrawiam
Krzysiek Grabiński