Re: bezwodnik fumarowy

Autor: Michal Walczak <walczus23_at_yahoo.com>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 19:01:09 MET DST

Dzięki wielkie!Co prawda tak sobie go właśnie
wyobrażałem ale zaintrygowało mnie to, jak go
rozróżnić od bezwodnika maleinowego.Przecieć one
sÄ… identyczne (te bezwodniki) a kwasy jednak siÄ™
różnią izomerią.Czyli sama izomeria w tym
przypadku nie ma znaczenia? I czy bezwodnik fumarowu
podlega takim samym reakcjom jak bezwodnik maleinowy?

Pozdrawiam i dziękuję - Michał Walczak

--- Andrzej Okuniewski <chemmix@o2.pl> wrote:

> Dnia Thu, 23 Jun 2005 17:00:43 +0200, Michal Walczak
> <walczus23@yahoo.com>

> narysowaæ jak wygl¹da bezwodnik
> >

> Bezwodnik fumarowy (ang. fumaric anhydride) to jest
> taki 'podwójny'
> bezwodnik cykliczny. Jego SMILES to:
>
> O=C(O1)C=CC1=O
>
> Aby zobaczyć wzór proszę kierować się pod
> adres:
>
> http://42.pl/url/d57
>
> --
> Pozdrawiam,
> Andrzej Okuniewski
>
> http://www.chemmix.artnet.pl
>
> mailto:chemmix@o2.pl
> [...]

Yahoo! Sports
Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy Football
http://football.fantasysports.yahoo.com