Re: odpady ....

Autor: <ela.maj_at_op.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 09:28:14 MET DST

Użytkownik agatka22 napisał:
>Witam !!
>Poproszono mnie abym się zapytała Szanownego forum o temat
>\'\'Identyfikacja i klasyfikacja odpadów dla potrzeb transgenicznego
przemieszczania odpadów \'\'.
>Może ktoś coś słyszał lub przeczytał na powyższy temat..........??
>Bedę wdzięczna za pomoc Agata Szlachta

Rozporządzenie Rady (EWG) nr 259/93 z dnia 1 lutego 1993 r w sprawie nadzoru
i kontroli przesyłania odpadów w obrębie Wspólnoty Europejskiej oraz poza
jej obszar (Dz.Urz. WE L 30 z 06.02.1993) z póź. zm.

są tam wykazy: zielony, bursztynowy i czerwony wraz z identyfikacją i
klasyfikacją. Napewno znajdzisz w google na stronach z prawem unijnym.

Pozdrawiam.

Ela

i rzeczywiście transgraniczne przemieszczanie, ładnie to nazwano ale to
tylko międzynarodowy obrót.