Re[3]: problem termodynamiczny

Autor: Piotr Domagalski <pdmg_at_o2.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 14:32:43 MET DST

> Witam
> podana
> nalezy

Czy gaz ulega dysocjacji ??
Czy dysocjacja przebiega jedynie pod wpływem rozpuszczlinka w środowicku
ciekłym??
Czy może chdziło o jonizację termiczną...??

oscylacje wiązań, bez (prawie, a może w
ogóle) efektu termicznego?

Nie wiem czy to był dobry przykład (brak efektu termicznego?)
Ale w związku z nim mam pytanie: jak i w jaki sposób energia oscylacyjna
wiązań może wpłynąć na temperaturę układu (myślę o układzie gazowym)?

PDmg