Efekt fotoelektryczny na tlenku miedzi (I)

Autor: Michał-Jastrzębia <michal_at_jastrzebia.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 08:09:38 MET DST

Witam wszystkich forumowiczów po raz pierwszy !!
Mam takie pytanie: czy słyszał ktoś o efekcie fotowoltaicznym na tlenku miedzi (I). Mam opis budowy takiego ogniwa słonecznego, jest to japoński patent i bardzo chciałbym się dowiedzieć jak to wygląda od strony "chemiczno - elektronowej". Bardzo wszystkim dziękuję za udzielone odpowiedzi.

Pozdrawiam
Michał Obrzydziński