Re: zdjęcia...

Autor: Tomasz Plucinski <tomek_at_chem.univ.gda.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 10:20:38 MET DST

> Mo?e kto? z Was podsun?? by mi jaki? pomys? jak z fotografowa? poprawnie powy?sz? reakcj? !!
> Dzi?kuj? i pozdrawiam Agata Szlachta

Po pierwsze: wbrew pozorom, zmiany koloru w wersji z ferroinš nie sa az
tak bardzo kontrastowe (przynajmniej tak to wyglada u mnie). Jesli chodzi
o JAKAKOLWIEK reakcje oscylacyjna, to polecalbym Briggsa-Rauschera:
kolory krancowo kontrastowe, bardzo szybkie, i sama reakcja stertuje bez
pudla i natychmiast. A jesli tanta wersje, to probowalbym fotografowac nie
tyle sama zlewke, ale raczej zlewke na tle bialej kartki podswietlonej od tylu.
Sam od wczoraj jestem wlascicielem cyfrowego Nikona D70, wiec bede sie
zabieral za podobna dokumentacje.
http://www.clubtre.sky.net.ua/denis/recipes.html [Reakcje oscylacyjne]
(strona nieczynna?)
http://www.sci.wsu.edu/idea/OscilChem/ [Reakcje oscylacyjne; historia,