Re: Pary benzenu i toluenu

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 21:20:13 MET DST

Takie dane na temat benzenu i toluenu powinny być dostępne również w "CRC
Handbook Of Chemistry And Physics (CRC Handbook of Chemistry and Physics)
by David R. Lide" lub http://www.hbcpnetbase.com/ Ale tego poradnika nie
miałem w ręku, więc nie wiem, czy jest lepszy czy gorszy od podanego w
poprzednim liście
sp