jeszcze raz nitrogliceryna..

Autor: Magdalena <encyk86_at_wp.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 15:34:36 MET DST

chcialam was b. przeprosic za to male w zwiazku z moim zapytaniem...:)nie nie w zadnym wypadku nie chodzi mi o ..produkcje:):)nie mialam mozliwosci wczesniej zajrzec do waszych odpowiedzi.jestem swiezo upieczona maturzystka,ale czasami szperam głebiej w chemii..tez pytam.a propos.to pytanie padlo w jednym z licealnych zbiorów zadan.pozdrawiam.i dziekuje sebastianowi z. madzia

ESKA SQUAD 3 - ponad 150 minut hitów na dwóch CD w ludzkiej cenie.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fmuzyka.wp.pl%2Fniusy.html%3Fid%3D16386%26g%3D0%26w%3Dwi&sid=393