Nowy grupowicz

Autor: Igor Daniszewski <igoriosso_at_wp.pl>
Data: Sun 22 May 2005 - 00:00:11 MET DST

Pozdrawiam wszystkich grupowiczów, a jako że jestem nowy tutaj (i do końca nie wiem o co chodzi :)) proszę o wyrozumiałość.. Na początek przesyłam zasłyszany przeze mnie dowcip pseudochemiczny:

Jak się nazywa emeryt pod prysznicem ??
-wapno gaszone

Fajno by było gdyby się znalazł ów dowcip w grupie z kawałami na chemfanie..
to na razie na tyle
pozdrawiam
Igor Daniszewski

ZOBACZ SERWIS SPECJALNY "Gwiezdne Wojny"
dla maniaków, ciekawych tego fenomenu i totalnych starwarsowych laików
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Ffilm.wp.pl%2Fp%2Fstarwars%2Findex.html&sid=386