Re: Wódka stymuluje rozwój mózgu?

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Mon 16 May 2005 - 13:06:11 MET DST

> Nie mogę zrozumieć, dlaczego wszyscy tak ochoczo cytują "Komsomolskają
> Prawdę" i jej kretyńską interpretację wyników Szwedów!? Radio, telewizja i
> co gorsza, nawet Chemfan. A wystarczy w Googlach wpisać "alkohol neurony",
> żeby przeczytać rzetelny opis badań i ich rzeczywistych implikacji...
> Np. http://info.onet.pl/1090250,16,item.html

No wlasnie po to, zeby ktos to zdementowal i nawet zasugerowal zartobliwie kto
sponsorowal te badania. Bylem zaskoczony, ze zapanowala pierwotnie taka cisza.
Alkoholikow z uszkodzonym mozgiem - w sposob typowy dla dlugotrwalej
ekspozycji na etanol - mozna przeciez zobaczyc jako pacjentow oddzialow
neurologii w szpitalach.

ak