Konsekwencje II zasady termodynamiki

Autor: Paweł Wójcik <pawel.wojcik_at_litwin-ck.com.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 12:03:14 MET DST

Witam

Na poczatku chcę podziękować wszystkim za obszerne i wyczerpujące odpowiedzi na temat egzergii. Dzisia chcę zadać kolejne pytanie także związane z II zasadą termodynamiki a mianowicie:

    " Jakie są konsekwencje II zasady termodynamiki "

Po przeczytaniu kilku ksiązek znalazłem tylko jedną - egzergia.

Jeżeli ktoś może mi pomoć będę wdzięczny.

Pozdrawiam!!