no tak

Autor: Anka Skórska <kilim2_at_wp.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 09:05:54 MET DST

witam

zastanowiłam sie ale czy to przypadkiem nie jest zwiazne z załamaniem sie swiatła podczas przechodzenia przez wode, czy chodzi o inne zjawisko swiecenie w wodzie juz tam ale nie po przejsciu pzrez powierzchnie cieczy???

starałam sie to wyobrazic na chłopski rozum" i byc moze nie równa sie to naukowym odkryciom, ale załózmy ze mam ( napewno tam jest) powierzchnia do odbicia promieni świtlnych w wodzie to sie ząłamuje i odbija a świecenie to w gruncie rzeczy zwiazki chemiczne i fizyka -optyka

uff nic nie wymysliła a to taki trening po majówce

pozdr
anka s

"Królestwo niebieskie", film Ridleya Scotta, twórcy "Gladiatora".
Orlando Bloom w filmie "Królestwo niebieskie" w kinach od 6 maja.
http://klik.wp.pl/?adr=www.film.wp.pl%2Ffilm.html%3Fid%3D24425&sid=371