Re: uschniete drzewo

Autor: Rafał Wróbel <szybki912_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 19:57:30 MET DST

From: "Andrzej Okuniewski" <chemmix@o2.pl>
To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Sent: Tuesday, April 26, 2005 3:56 PM
Subject: Re: uschniete drzewo

> Domyslam sie, że osobę zainteresowaną ciekwi przyczyna z jakiej uschło
> wspomniane drzewo. Nie chodzi tu przeciez o instruowanie jak to zrobić.
>
> --
> Pozdrawiam,
> Andrzej Okuniewski

Witam

Niby nie chodzi o to by instruować jak robić narkotyki czy jak sprawić aby
drzewo uschło, ale samo poznanie dlaczego to się stało może zostać przez
kogoś innego wykorzystane do niecnych czynności.
Ta cała dyskusja trochę przypomina mi obejście jakiegoś punktu regulaminu
(prawa), bo skoro zgodnie z jednym punktem (ustawą) zakazane jest
publikowanie jakichś treści a jednocześnie jakiś inny punkt (ustawa)
dopuszcza publikację ale w celach informacyjnych, to jasne jest że wystarczy
że umieścimy klauzulę "Wszystkie informacje zostały podane jedynie w celach
informacyjnych" i w świetle prawa wszystko jest w porządku.
Pytanie tylko czy jest to zgodne z naszym sumieniem.

Czy jestem w stanie na tyle uśpić własne sumienie by nie brać
odpowiedzialności za jakiegoś narwańca który coś sobie tam będzie syntezował
(bo przeczytał moją wypowiedź) a potem to sobie wstrzyknie czy cos
podobnego?

Myślę że szczególnie na forum które archiwizuje dyskusję powinno się
podchodzić z dużą dozą ostrożności.

Pozdrawiam
Rafał Wróbel