reakcja sodu z woda

Autor: Maciej Haranczyk <maharan_at_chem.univ.gda.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 23:18:14 MET DST

Witam Wszystkich,

Poszukuje informacji na temat mechanizmu reakcji sodu z woda.
Sumaryczna reakcja jest prosta i dostepna prawie w kazdej ksiazce.
Ja chcialbym poznac produkty przejsciowe. Czy moze ktos polecic jakas
dobra publikacje albo ksiazke ?

Probowalem szukac na Web of Science ale do tej bazy mam dostep przez
terminal tekstowy i dosyc opornie to dziala. Hasla "sodium and water"
daje 35 tys artykulow ale na pierwszy rzut oka wszystkie dotyczna
zaawansowanych tematow a nie takiej prostej reakcji.
Prosze o pomoc.

Pozdrawiam, Maciek

--
 Maciek Haranczyk