Re: uschniete drzewo

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 14:50:48 MET DST

From: "Przemysław Pawlak" <nikolas23@wp.pl>
To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Sent: Wednesday, April 27, 2005 2:15 PM
Subject: Re: uschniete drzewo

> Jesli chodzi o odrastajace galazki z pnia to dobrym sposobem jest
pomalowanie pnia olejem napedowym (ropa).
> Pozdrawiam

> John Legend "Get Lifted" - debiutancka płyta autora hitów
> Alicii Keys, Black Eyed Peas, Jay-Z i Lauryn Hill,
> zawiera przebój "Used To Love U". Produkcja: Kanye West.

http://klik.wp.pl/?adr=www.muzyka.wp.pl%2Fpremiery.html%3Fidn%3D1589&sid=362

No proszę cóż za wyrafinowane techniki zabijania ;). Tym specyfikiem może
być pentachlorofenol nie widziałem jeszcze lepiej działającej substancji.
Niestety nie wiem jaka dawka bo nie trułem ale napewno znikoma. Nadają się
też do tego wspaniale, zwłaszcza podstawione (Cl,NO2,F,Br) aminy
aromatyczne, prawdopodobnie to one działają w przypadku ropy naftowej bo
same frakcje oczyszczonej ropy naftowej, głównie parafinole wykorzystuje się
niekiedy w agrotechnice, w mieszankach trucizn do zaprawiania większej
ilości nasion rzecz jasna wtedy gdy trucizny są niepolarne (chodzi o
migrację w środowisko wodne) większość trucizn tego rodzaju jest o działaniu
żołądkowym więc nie szkodzi że są niepolarne. Apropos czy stosowany jest
jeszcze fosforek cynku (nie był trucizną tylko na szczury).

Z poważaniem
Michael de Greyangel