Re: cooper oil

Autor: Marek Schmidt <chmes_at_chmes.poznan.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 13:11:00 MET DST

> Czy ktoś z szanownych [...] co to jest za olej w tłumaczeniu...
>
> Sebastian pisze
> Witam
> Jakim cudem pojawiło się to pytanie w środkowej Europie?
> Cooper oil to ogólna nazwa oleju skalnego (ropy naftowej) [lub gazoliny]
> wydobywanych w ściśle określonym (również geologicznie) obszarze Australii.
> pozdrawiam

----- Koniec wiadomości z zywicki@tz.ar.szczecin.pl -----

Ta nazwa pojawiła się za sprawą wszechświatowego Internetu... :)

A już tak poważnie, to olej ten służy do nasączania filtrów
powietrza dla polepszenia wyłapywania drobnych cząstek. I ja szukam
co może do tego służyć nie w Australii, a w Polsce...... i z tym
cały problem.

Pozdrawiam

mgr Marek Schmidt
Hurtownia Chemiczna CHMES