Re: uschniete drzewo

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 08:39:56 MET DST

>Dobry jest tez chloran potasu. Albo po prostu Roundup polany na
>liscie.

ja tez slyszalem o NaCl, jako najtanszym srodku.. ale nie wiem czy Rundup
wystarczy na drzewo... nie wiem jakie ilosci trzeba by uzyc, poza tym
jezeli ktos chce wykonczyc drzewo to musi to zrobic dyskretnie
zazwyczaj... a polewanie liscii moze nie byc zbyt dyskretne.

chyba ze to drzewo owocowe na wlasnej dzialce... a tak grusza to gdzie?

Lukasz Kuzma
MarbetWil Gliwice