Re: Gienndij Szypow

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 19:39:53 MET DST

Dnia Thu, 21 Apr 2005 10:54:05 -0500 (CDT), Andrzej Kasperowicz
<andyk@spunge.org> napisał:

> Zapewne masz na mysli Roschina i Godina. Ale to co zrobili oni to
> wlasciwie
> tylko nieco zmodyfikowana kopia SEGa (Searl Effect Generator).
> Opatentowali
> jednak swoj wynalazek w USA (ciekawe co na to Searl? ;)), a wiec moze
> wkrotce
> ruszy produkcja? :)

> Skoro istnieje takie zapotrzebowanie to moze zaloze wkrotce liste
> dyskusyjna
> poswiecona nauce "niekonwencjonalnej", gdyz chemfan nie jest najlepszym
> [...]
W rzeczy samej Generator Ro-Go idea była ta sama choć na początku chodziło
o zamówienie. Searlowi zależało na wykorzystaniu efektu samogeneracji w
celu utrzymania wiru i generacji prądu "efektem ubocznym" była utrata
masy. Doktor Pająk przewidział takie zachowanie na przykładzie komory
oscylacyjnej. Searl ... :D podpadł, free energy jest dla wszystkich a on
zaczął handlować. Moją ideą było by uświadamianie ludziom, nasz kraj jest
zacofany, jest mało publikacji jawnych w jęz. polskim. Jak już ktoś coś
odkryje to nie wiem jakie pieniądze by chciał z tego czerpać. Ja prowadzę
modyfikacje nad maszyną Flynna, jak się uda to wszystko opublikuję.
Przydał by się też jakiś serwer by można było powiesić wiedzę bez obawy że
ktoś ją zdejmie. Naudin miał na AOL`u, kontaktowałem się ale nic. Stwórz
listę i może można by pomyśleć o organizaji, towarzystwie czy tp.

Po kroczku do celu.

Z poważaniem
Michael de Greyangel

--