Re: Gienndij Szypow

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 17:54:05 MET DST

> Ja dopiero zaczynam, jeszcze nie wziąłem się za rzeczy które jeszcze
> ciężko rozumiem. Ostatnio czytałem o generatorze skonstruowanym przez
> dwuch rosjan. Niektóre kwestie opisał doktor Pająk choć jego proza jest

Zapewne masz na mysli Roschina i Godina. Ale to co zrobili oni to wlasciwie
tylko nieco zmodyfikowana kopia SEGa (Searl Effect Generator). Opatentowali
jednak swoj wynalazek w USA (ciekawe co na to Searl? ;)), a wiec moze wkrotce
ruszy produkcja? :)

> Proponuję nieśmiało zainteresowanym ... nawiążmy współprace/

Skoro istnieje takie zapotrzebowanie to moze zaloze wkrotce liste dyskusyjna
poswiecona nauce "niekonwencjonalnej", gdyz chemfan nie jest najlepszym
miejscem na tego typu dyskusje. Poinformuje gdy lista bedzie gotowa (za pare
tygodni moze).

ak