Re: Gienndij Szypow

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 17:24:45 MET DST

Dnia Sun, 4 Dec 2005 12:09:12 +0100, Roman J. Farański
<faranski@poczta.onet.pl> napisał:

> obejmowala m.in. 7 stanow materii od ciala stalego po proznie calkowita,
> ktora jest zrodlem niesamowicie duzej energii. Tak w skrocie, najlepiej
> jak
> podam gg 3750029 - wtedy to ulatwi kontakt, nie bedziemy zasmiecac listy
>
> Nie uzywam gg, ale nie o to chodzi ...., Zaciekawila mnie ta teoria,
> Andrzej
> Kasperowicz podal linki w swoim mailu, jest co czytac ....,
> Mysle, ze po przejrzeniu tresci materialow pod tymi linkami, a zabierze
> mi troche czasu bede mogl sie sensownie odezwac ...,

> [...]
Ja dopiero zaczynam, jeszcze nie wziąłem się za rzeczy które jeszcze
ciężko rozumiem. Ostatnio czytałem o generatorze skonstruowanym przez
dwuch rosjan. Niektóre kwestie opisał doktor Pająk choć jego proza jest
dla mnie zbyt fantastyczna bo są potrzebne podstawy filozoficzne ale mniej
sprecyzowane i nie w tym kierunku. Narazie ekstrachuję wiedzę z patentów i
eksperymentuję. Staram się skontaktować z jakimiś organizacjami. Mam kilka
przemyśleń na ten temat. To wszystko jest bardzo dziwne, zupełnie inne niż
to czego uczyli. Chciałbym by ktoś pomógł mi to poukładać nawet w mojej
głowie. Może kiedyś postaram się samemu stworzyć jakąś organizację.

Proponuję nieśmiało zainteresowanym ... nawiążmy współprace/

Pozdrawiam

Michael de Greyangel

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/