Re: Recepty towarzyskie ......

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 09:52:52 MET DST

>No to ...., wywolalas mnie do tablicy ......, chociaz pochloniety codziennym
uderz w stol a nozyce sie odezwa ;) hehehehehehe....

oglaszam konkurs na najbardziej pomyslowe, proste a jednoczesnie skuteczne
sposoby rozwalenia imprezy... i nie jest to wcale zlosliwe...
mialem kiedys taka stancje gdzie wciaz imprezy byly, w koncu sie
wyprowadzilem, ale... padl pomysl aby podczas ktorejs z imprez rozlac
troche choloformu na podloge.. gesty dym papierosowy, wodka.. nie ma szans
n ie poczuja, ale powinno ich sciac z nog.. ale... podobno dziala, ale sam
mialem wyrzuty sumienia, idiota ze mnie....

mamy juz dwa: prad w kibelku i chili w papierze toaletowym ;)

>Nie da sie, towarzystwo na "balandze" siusia ..., faza i elektrolit daje
>wystarczajqce napiecie do skurczu zwieraczy. Impreza na bank skonczy sie
>przed polnocq ....,
ja sie zastanawiam co sie dzialo nie ze zwieraczem tylko z... no.. tym co
maja faceci miedzy nogami ;) mysle ze tu bardziej to bylo odczuwalne...

>Inwestujesz w te 2 zl, idziesz na "impreze", pierwsze kroki to toaleta,
>rozwijasz papier i posypujesz na dlugoscie 2-3 m, zawijasz z powrotem ...,
>A potem juz tylko obserwujesz, jak "towarzystwo" zwija sie do domu ...,
taaa.. Romku, ale moze byc maly problemik.. ty tez jestes na imprezie,
ciebie przyszpili i pojdziesz.. i cala twoja robota na marne pojdzie.. ale
to niewielkie ryzyko...

pozdrowionka

Lukasz Kuzma
MarbetWil Gliwice