Recepty towarzyskie ......

Autor: Roman J. Farański <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 20:35:17 MET DST

> Od dłuzszego czasu jestem biernym członkiem listy i sama nie wiem co
> bardziej w Was cenię . Kompetencje i ogromną wiedzę prawie tajemną,
> bezinteresowność czy poczucie humoru ( tu szczególne ukłony w stronę pana
> Farańskiego).

No to ...., wywolalas mnie do tablicy ......, chociaz pochloniety codziennym
bieganiem aby miec na chleb i mleko zwyczajnie tez jestem biernym
uczestnikiem listy ..., Sorry

Epizod 1. Wicedyrektor Zakladu Doswiadczalnego ...., w Warszawie (mieszkal
na Ursynowie) przychodzil do pracy dosyc czesto z podgrqzonymi oczyma ...,
Co jest Panie Piotrze, "wodka byla za ciepla ..??". Nie, ale mam takiego
sqsiada, pietro nizej ..., student, rodzice wyjechali do Francji i kazdej
prawie nocy balanga do 4-5 rano. Raz poszedlem, ale dobrze ze po pysku nie
dostalem ...
Iii, .... - jest na to sposob. Wex Pan sobie w WC odchyl zawor dolnopluka,
tak aby woda sie sqczyla, wsyp Pan do sedesu kg soli kuchennej (o ile Pana
muszla ma "wglebienie") i podlacz Pan jeden przewod z fazy z gniazdka ...,
Nie da sie, towarzystwo na "balandze" siusia ..., faza i elektrolit daje
wystarczajqce napiecie do skurczu zwieraczy. Impreza na bank skonczy sie
przed polnocq ....,
I co Panie Piotrze, zadzialalo - ... dziala Panie Romanie, juz od 23-ciej
jest swiety spokoj ....,

Epizod 2. Wiecie jak to jest. Osoba towarzyszqca. Dama holuje Was na
przyjecie, nudno jak flaki z olejem, ale trzeba isc, usmiechac sie - no jej
pasuje. Czego to sie nie robi dla kobiety. A tyle jest do zrobienia, gdzie
ten czas mozna inaczej spozytkowac ....,
Chyba, ze zdarzy sie Cud ..., Cud kosztuje ok. 2 zl i nazywa sie "chilii
..", zwykla ostra przyprawa do czegos tam ....,
Inwestujesz w te 2 zl, idziesz na "impreze", pierwsze kroki to toaleta,
rozwijasz papier i posypujesz na dlugoscie 2-3 m, zawijasz z powrotem ...,
A potem juz tylko obserwujesz, jak "towarzystwo" zwija sie do domu ...,
Chyba, ze Twoja akurat Dama wczesniej pojdzie do toalety ( i wytrze sie
tymze papierem) - to szybciej bedziesz w domu ...., i gdy bedziesz dyskretny
to jeszcze czeka Cie duzo tego wieczoru przyjemnosci ....,

Stary przepis, juz od sredniowiecza chlopcy pieprzem posypywali deski, gdzie
odbywaly sie potancowki, pomagalo to, pomagalo ....

Chemia to cudowna nauka ...,

Uklony

Roman

"