Re: Studia doktoranckie - chemia obliczeniowa

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 13:39:27 MET DST

>Witam,
>
>Mam drobne pytanie, czy ktoś orientuje się gdzie prowadzone są w Polsce (najlepiej na południu) studia doktoranckie ze zakresu chemii obliczeniowej (computational chemistry) / względnie ma jakieś doświadczenia w tym zakresie?
>
>Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje.
nie wiem czy dokladnie obliczeniowka, ale to podpada pod teoretyczna,
organiczna jak rowniez i pod biochemie.. to zalezy co chcesz obliczac...
nawet symulacje wybuchow czy rozprzestrzeniania gazow niebezpiecznych w
miastach... niby skonczylem informatyke chemiczna, ale w zasadzie to byla
obliczeniowka. A co dokladnie bedziesz chcial robic? Moze jeszcze pamietam
do kogo trzeba uderzyc..

na pewno
poltechnika wroclawska, uniwerek tez chyba cos w tym stylu prowadzi i UJ w
krakowie..

pozdrawiam

Lukasz Kuzma
MarbetWil Gliwice