Re: Spalanie teflonu

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 21:01:26 MET DST

Spróbuj skontaktować się z dr hab. inż. Stanisławem Cudziło lub zapoznaj się
z jego rozprawš habilitacyjnš (pt. Analiza procesu spalania mieszanin
reduktor - politetrafluoroeten). Znajdziesz go tu: http://nauka-polska.pl/
Myœlę, że to on powinien dostarczyć Ci najpełniejszych (najbardziej
wyczerpujacych) informacji.
sp