Re: zasada amonowa na wysypisku

Autor: Przemysław Pawlak <nikolas23_at_wp.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 14:22:36 MET DST

Dnia 4-04-2005 o godz. 10:11 Michal Sobkowski napisał(a):
> butelki
> Można kupić bez problemu w sklepie z odczynnikami chemicznymi. Firma
> zaopatruje/zaopatrywała się zapewne w jakiejś hurtowni.

> Obawiam się, że nie będzie to takie proste - jest to dość
> rozpowszechniony
> oddczynnik.

> najechali
>
> Przy tej ilości, na otwartej przestrzeni jedynie by pośmierdziało (na
> początku dość intensywnie) przez pewien czas (kilka godzin - kilka dni).
> Rąk w wodzie amoniakalnej nikt nie raczej umyje, bo po otwarciu butelki
> [...]
Rzeczywiście bardzo odzuca. Dzis na laborce zaciaglem sie nad zlewka tego swinstwa. Az bylo ciezko oddychac. Do tej pory (2 godziny po) kreci w nosie.

Jesteś pracodawcą? Szukasz pracownika?
Zamieść ogłoszenie w Praca.wp.pl!
Internet to skuteczne narzędzie rekrutacyjne!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fpraca.wp.pl%2Fzamiesc.html&sid=345