zasada amonowa na wysypisku

Autor: ppbis <teresa_at_ppbis.com.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 03:44:54 MET DST

Prowadzę rekultywację terenu. W przywiezionej ziemi znalazł sie worek z pustymi plastikowymi opakowaniami po amoniaku i szklane , brązowe butelki 1l wypełnione NH4 25%. Czy możecie mi pomóc w wyjasnieniu jak mozna sie stać posiadaczem takiego "Towaru", bo przeciez nie można kupic go w hipermarkecie. Pomoże mi to w zlokalizowaniu "darczyńcy" a więc i mozliwości zabezpieczenia się przed takimi prezentami w przyszłości. I jeszcze jedno. Czy możecie mi uświadomić co by sie stało gdybysmy nie znależli tych butelek ( 4 litry NH4 25% fabrycznie zamknięte) a najechali na nie spychaczem albo użyli do mycia rąk "?Będę bardzo wdzięczna za pomoc. Teresa