Mleko mikrofiltrowane

Autor: Adrian Siemieniak <sauron_at_rpg.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 18:27:08 MET DST

Hej,

Poniewaz nie tak dawno temu byla dosc burzliwa dyskusja o mleku ja bym mial
jeszcze jedno pytanie - na czasie (moze ktos z Was wie cos wiecej).
Naleze do tych co lubia/pija mleko i ostatnio trafilo mi sie w sklepie "mleko
zimne/filtrowane". W opisie jest ze nie jest sterylizowane przez UHT tylko
"mikrofiltracje" i ze niby jest w ten sposob lepsze. Na stronie producenta nic
wiecej nie ma (http://zimnemleko.pl/co_to.htm) a ja jakos nie lubie wierzyc ze
cos jest lepsze bo tak pisze :) - ktos z szanownych grupowiczow moze wie cos
wiecej na temat tego procesu?

Aha - takie mleko ma calkiem spory okres przydatnosci do spozycia (duzo dluzszy
niz po pasteryzacji).

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)