Re: synteza allilobenzenu

Autor: F <faust_at_lm.pl>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 22:27:37 MET DST

Moje uszanowanie dla kolegi ja też miałem taki zamiar ale idea upadła i w
ogólę wszystko nie zabardzo mam nawet wszystkie "ingredjęcję" ale nie
umiem "zadbać" o czystość i nie mam wykształcenia.
Jeżeli coś pan może poradzić i jeżeli chce pan poradić to byłbym bardzo
rad z nawiązania korespondencji.
Można by też popisać o tym jak takiego typu żeczy wpływają na psychikę i w
czym mogą nam pomóc
bo ja wierzę że mogą. Nigdy nie próbowałem; bo w street-shit się nie bawię
a dupki co produkują dla pieniędzy do sumienia nie mają i różne żeczy tam
"dorozmaicają"

Pozdrawiam Pozdrawiam