Re[2]: Parafinowy kryształ

Autor: Dominik <dkub4_at_wp.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 14:59:44 MET

MdG> Chcesz hodować coœ z parafiny czy z kwasu stearynowego, bo różnica jest
MdG> ogromna ?

     Nie coœ ale kryształ, bšdŸ to z parafiny bšdŸ ze œwieczki
     (mieszanina kwasów stearynowego i palmitynowego).
     W zasadzie to do parafiny dostępu nie mam - nie wiem nawet, czy
     kiedykolwiek się z niš spotkałem, skoro do produkcji œwiec używa
     się teraz tylko tych kwasów (albo wosku). Co innego ciekły olej
     parafinowy - spróbuję w rozpuœcić w nim stopionš œwieczkę, tak
     jak zasugerował p. Tomek.

Dominik.