Re: efekt rezonansowy tlumaczony ch. kwantowa

Autor: Michal Jamroz <mjamroz_at_chem.uw.edu.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 06:54:29 MET

magda_szuper@o2.pl wrote:
> O efekcie rezonansowym i kierowaniu podstawników możesz przeczytać w "Chemii organicznej" Mcmurry'ego lub innym podręczniku chemii organicznej.

wiem ze jest o tym w mcmurry i kazdym podreczniku ch.organicznej. Chodzi
mi jednak o cos wiecej niz tylko rysowanie jak przeskakuja dwie
kropeczki tanczac na benzenie. Chodzi mi o wyjasnienie tego poprzez
mechanike kwantowa, najlepiej kiedy wynik bylby przedstawiony graficznie
. Czy jest jakis program ktory tak rysuje ?

pozdrowki