Re: Re[2]: usuwanie WWA i PCB'sów

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 17:13:14 MET

Dnia Wed, 2 Mar 2005 16:17:19 +0100, klaudia <klaudek20@poczta.fm> napisał:

> Witaj Michael,
>
> W Twoim liście datowanym 1 marca 2005 (16:50:29) można przeczytać:

> Drogi de Greyangel !
> jesli chodzi o usuwanie WWA i PCB'sów to chodzi o usuwanie ze
> srodowiska lecz nie wiem w jakiej formie.Taki tytuł tematu na
> seminarium dostałam i musze sie przygotowacwiec jesi ktos posiada
> cokolwiek na temat usówania ze srodowiska to prosze o kontakt
> klaudek20@poczta.fm
> Dziekuje za szybkie odpowiedzi.
> Pozdrawiam Klaudia

Spytałem bo zajmuję się tym zawodowo Klaudio, za to mi płacą. Z mojej
strony jest to temat - rzeka od powstawania po analizę, wpływ na
środowisko i organizmy żywe i ostatecznie usuwanie (zazwyczaj nie da się
usunąć ostatecznie, najskuteczniej czyt. najekonomiczniej to zaprzestać
produkcji i czekać aż samo przejdzie). To praca na conajmniej 10 stron A4
a i tak nie zawrze się do końca tematu.

Z poważaniem
Grauengel

--