Re[2]: usuwanie WWA i PCB'sów

Autor: klaudia <klaudek20_at_poczta.fm>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 16:17:19 MET

Witaj Michael,

W Twoim liście datowanym 1 marca 2005 (16:50:29) można przeczytać:

> Skąd Pragniesz je usunąć Klaudio ? Są zawarte w fazie stałej czy ciekłej ?
> Ogólnie obydwie klasy tych związków rozpuszczają się w rozpuszczalnikach
> niepolarnych. Polecam izooktan i n-heksan można nimi ekstrachować te
> substancje. Chemicznie zaś nie jest łatwo, napewno bardziej opłaca się
> destylować fazę ciekłą niż próbować jakichś reakcji. Napisz coś więcej a
> więcej Ci odpowiem.

> Z poważaniem
> de Greyangel

  Drogi de Greyangel !
  jesli chodzi o usuwanie WWA i PCB'sów to chodzi o usuwanie ze
  srodowiska lecz nie wiem w jakiej formie.Taki tytuł tematu na
  seminarium dostałam i musze sie przygotowacwiec jesi ktos posiada
  cokolwiek na temat usówania ze srodowiska to prosze o kontakt
  klaudek20@poczta.fm
  Dziekuje za szybkie odpowiedzi.
  Pozdrawiam Klaudia

--