Re: Reakcja

Autor: Andrzej Okuniewski <chemmix_at_o2.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 18:00:33 MET

Dnia Tue, 22 Feb 2005 17:38:12 +0100, <janowsk@o2.pl> napisał:

> [...]

Nie wiem czy warto spierać się o istnienie wodorotlenku amonu, bo jako
taki krystaliczny nie istnieje ale mamy roztwór chlorku wapnia to czemu
nie wodorotlenku amonu. Może zapis NH3.H2O byłby tu lepszy, ale nie
sygnalizuje zasadowości roztworu wodnego amoniaku. Ja nie mam nic
przeciwko wodorotlenkowi amonu.

--
Pozdrawiam,
Andrzej Okuniewski