Re: Zywice epoksydowe

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 18:38:18 MET

Dnia 15 Feb 2005 18:20:35 +0100, <ewinka111@interia.pl> napisał:

> Żywice epoksydowe charakteryzują się bardzo dobrymi właściwościami ale
> mają podstawową wadę - są kruche.
> Mam pytanie dotyczące modyfikacji, mianowicie poprawę elastyczności
> żywic epoksydowych, a dokładnie modyfikacji za pomocą produktów
> degradacji (glikolizy) poli(tereftalnu etylenu), czy ktoś natknął się
> na taki typ modyfikacji, jeśli tak to będę wdzięczna za wszelką pomoc.

> "Samcze pasorzyty są od usugiwania kobiecie i wykonywania nie
> skomplikowanych prac domowych..." >>> http://link.interia.pl/f1856

Dla tego żywice epoksydowe najlepiej nadają się na laminaty,
uelastycznianie włóknen, najpospolitszy rodzaj kompozytu.

Jeśli zaś chodzi o produkty degradacji glikozy to ona miała by się
wbudowywać w łańcuch ? Terminować go ? Czy chodzi o działanie stricte
natury fizycznej ? Mam dość dużą bazę w pracy, mógłbym poszukać.

Z poważaniem
Grauengel

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/