Re: metyloamina z urotropiny

Autor: <silent_empathy_at_o2.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 10:05:54 MET

BS!

Oczywiście wiem, że można to tak uzyskać. Ale próbował Pan lub jakiś
Pana przyjaciel-przyjaciela przeprowadzić tą syntezę? Jest ona
analogiczna do syntezy z HMTA, równie trudna, tylko jeszcze mniej
przyjemna (smrody, smrody). Obstaję przy swoim, nikt jeszcze nie
pokazał mi nigdy prostszej, bardziej bezproblemowej i WYPRÓBOWANEJ
EMPIRYCZNIE, a nie na papierze, syntezy, niż z MeNO2.

s.e.