Re: Biochemia

Autor: Bartek <maciejsocha_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 22:38:19 MET

Na studiach liznąłem biochemii całkiem sporo i podobała mi się, skłaniałbym się raczej w kierunku roślin niż zwierząt bo te pierwsze są "łatwiejsze" w pozyskaniu ;) Potrzebowałbym porady gdzie ewentualnie zakupić używany sprzęt laboratoryjny typu wirówka, łaźnia wodna, spekol itp za niezbyt duże pieniądze bo budżetu kosmicznego nie posiadam, a bez tych urządzeń po prostu nie ruszę. Ze szkłem jakoś sobie poradzę.
Jeśli ktoś przerabiał "początki" to może mógłby mi wskazać od czego zacząć.
Poza tym jeśli jest ktoś kto interesuje się biochemią może wskaże zakres swoich zainteresowań, jeśli wybiorę tę samą działkę może będę mógł liczyć na ewentualną poradę, wymianę doświadczeń.
Pozdrawiam
Bartek