Studia hmm...

Autor: Anka Skórska <kilim2_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 14:03:34 MET

hej :)

no nie rozumiem , szukam możliwści odbycia praktyk za granicą - tu w Europie tylko ze lepiej umiem niemiecki, a mój angielski jest do nauczenia hmm, Tajwan dobrze może być bać się boję ale co mam do stracenia , jakbym się obroniła mogłabym studiowac dalej :)hmm skończę biotechnologię czy jest mozliwość coś pokrewnego tam studiować, albo choćby staż, praktyki ???

pozdrawiam
 Anka Skórska

kilim2@wp.pl

Wyznaj miłość po francusku! -> Zajrzyj na walentynki.wp.pl
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=www.walentynki.wp.pl&sid=308