Re: Studia

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 18:11:31 MET

Te studia o których Pan pisze to świetna sprawa i wyrażam głębokie
ubolewanie takim stanem rzeczy. Zwłaszcza że "sezon" na ta szkoły się
rozpoczyna. Ja sam bym się załapał ale skończyłem już studia i pracuję,
pewnie nie można by było się załapać po studiach inżynierskich w Polsce ?
Mam 26 lat.

Z poważaniem
Łukasz Jóźwiak
IBPO