Re: Fw: pianotwórcze

Autor: <piotrekszuba_at_tlen.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 15:58:12 MET

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Dariusz Menkus <darek.fs@wp.pl>
Do: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Data: Wed, 2 Feb 2005 08:47:14 +0100
Temat: Fw: pianotwórcze

Witaj!!!

  Nie pomoge ci w twoim problemie,bo najnormalniej nie mam pojecia gdzie moze sie znajdowac taka hurtownia !!! Ale moze ty mi w czyms pomozesz!!!
1)
Jak sie w chodzi na forum dyskusujne?? Bo jak narazie nie moge nic wysyłac a jestem zarejestrowany.
2) Czy wiesz moze jaki ma wpływ glutaminian sodu na układ pokarmowy?? I w jakim stopniu pobudza do jedzenia.W jakim stopniu wzmacnia smak i zapach?? Jakie sa najsilniejsze ogolno dostepne wspomagacze smaku?? I jaki srodek najszybciej przyspiesza perystaltyke jelit?????Z gory dzikuje za Pomoc

POZDRAWIAM!!