Polialkohol winylowy

Autor: Anka Skórska <kilim2_at_wp.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 09:13:27 MET

Witam serdecznie,

wczorajszy strach mojej koleżanki mnie przeraził, szuka jakiekolwiek informacje na temat polialkoholu winylu (PVA) , dokładne reakcji sieciowania, ma coś o sieciowaniu z kzremianami , ale wspominała mi, że potrzebuje innych przykładów.

Proszę więc o pomoc link wyszukiwania informacji o polimerach bądź dostępną publikację, nawet tytuły książek. No nie wiem cośkolwiek,

pozdrawiam

Anka Skórska

Reklama Twojej strony WWW już od 20 groszy? - Oczywiście!
To nie jest żadna ściema! - Sprawdź:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fbiznes.szukaj.wp.pl%2Fboksy.html&sid=299