spekol 220

Autor: Dominik <dkub4_at_wp.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 11:10:57 MET

Drodzy Chemicy,

  Jestem poczatkujacym uzytkownikiem Spekola 220,
  ( http://www.getec-lab.de/spekol210.html )
  jednak nie posiadam doń instrukcji obsługi.
  Jest na nim kilka gniazd i piktogramów, które zupelnie nic mi nie
  mówia - nie wspominajac juz o niektorych czesciach wyposazenia..
  Czy ktos z Was pracowal z tym zabytkiem, ma instrukcje do
  tego lub podobnego modelu? Z tego co zauwazylem calkiem czesto
  przewijaja sie pytania o spekole :-)
  Bardzo prosze o pomoc, chociaz kilka porad, bo zupelnie nie wiem do
  kogo sie zwrocic, a jak nic z tego nie bedzie, to kupie za ciezkie
  pieniadze instrukcje za zachodnia granica..

Pozdrawiam,
Dominik.