RE: MESH

Autor: K. Grabinski <k.grabinski_at_lacma.com.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 11:12:28 MET

Witam
Agrest napisal: Zalozmy ze mam silika zel gdzie MESH wynosi 60 - 100, ale
takze mam
> inny sislika zel gdzie MEsh wynosi 200 - 250, biore 100 g jednego i
> 100 g drugiego , mieszam i co , jaki wowczas mam MESH ??
Sebastian pisze
U nas oznacza sie sklad takich mieszanin przez:
0,5 200-250 mesh
0,5 60-100 mesh
Sugestia:
To jest analiza sitowa i nie obowiazuje jej nasza powszednia algebra
(algebra Boola - co innego!).

Z tego co sprawdzalem to mesh oznacza wielkosc czastek.
Liczba przy mesch okresla ilosc oczek w sicie na dlugosci 1 cala wiec im
wiekszy mesh tym mniejsze czastki.
Jezeli bedziesz posiadal analize sitowa jednego i drugiego zelu bedziesz w
stanie okreslic mesh, w innym przypadku nie.

Równiez jezeli chodzi o ustalanie wartosci mesh dla danego proszku to robi
sie to na zasadzie krzywej gausa, tam gdzie wychodzi max, tam ustala sie
wartosc mesh.

Pozdrawiam
Krzysiek