Re: spryskiwacz do szyb

Autor: Agrest <agrest_at_terramail.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 09:11:44 MET

Hello Witek,

Thursday, January 13, 2005, 8:28:08 AM, you wrote:

WM> Witam,

WM> Zastanawiam sie jak domowym sposobem zrobić spryskiwacz do szyb
WM> samochodowych. Mam wodę i izopropanol, jakiej substancji
WM> powierzchniowo czynnej dodać i w jakiej ilości, zeby uzyskać
WM> najlepszy efekt. Zastanawiałem sie nad zwykłem płynem do mycia
WM> naczyń, ale on wytwarza dużo piany. Ma ktos jakis pomysł?

dokladnie tak robie :-) , jako detergentu uzywam "Ludwika"
jedyne co trzeba przypilnowc , to to aby nie bylo go za duzo, mówiac
po naszemu jego stęzenie nie moze być za wysokie :-), bo szyby będą
pomazane,

teraz jeszcze pytanie czy płyna ma być "zimowy" czy na lato :-)

jak zimowy to do izopropanolu dodaje (mowiac nie po naszemu) ociupinke
wody :-),

plyn na lato to pol na pol woda z izopropanolem

zamiast "Ludwika" dodaje czasami mydło w płynie "Lidia"
tez sie sprawdza :-)

Pozdro

Agr