Re: farba uv

Autor: ARTUR PAŁASZ <palasz.artur_at_interia.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 21:00:30 MET

Dzień dobry.

Nie zabardzo rozumiem o co Pnu chodzi?. Jeżeli chce Pan poromzawiać nt. technologii produkowania wyrobów UV (rozumiem, że chodzi Panu o wyroby utwardzane radiacyjnie), to oczywiście nasz Ośrodek jest otwarty na współpracę. Prosiłbym o bardziej szczegółowe informacje odnośnie farby, jaka Pana interesuję i prosiłbym o rozpatrzenie możliwości spotkania w naszym laboratorium.

Z poważaniem

Artur Pałasz
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy
Chemii Budowlanej POLARIS
tel. 015/823 62 21, 823 30 56, 823 60 20
39-400 TARNOBRZEG UL. M.C.SKŁODOWSKIEJ 10