Re: [Super sciaga z chemii]

Autor: Krzysztof Jakubiec <jkrzys_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 19:09:00 MET

> Witajcie,
>
> Dosyc stara pozywka dla "Chemicznego hihotu" - czy ktos jest w
> stanie zamiescic jej pelna, elektroniczna wersje?
> Nie zdazylem sie zalapac na wersje drukowana w 1993 :-)
> Dzieki
> i dobrej nocy,
>
> Dominik.

Cześć, jeśli byłoby to możliwe, to też reflektuję na egzemplarz "Super
ściągi z chemii",
jedna z najśmieszniejszych rzeczy jaką z chemii i nie tylko czytałem.

PS Jeśli jest gdzieś wersja papierowa i dało by się ją skserować, to
także zgłaszam
chęć dołączenia się. Proszę tylko podać nr konta i kwotę za ksero i
przelew; taki prezencik,
że aż miło poczytać.

PS 2 Przeniosłem ręcznie Twój post jako "nową" odpowiedź, bo
wcześniejszy był podczepiony
pod wybuch we Wrocławiu.

Pozdrawiam,
Krzysiek Jakubiec