Mikrograwitacja.

Autor: Szymon Nowak <hrabia_de_monte_christo_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 19:46:28 MET

Witam Szanownych Forumowiczów !!!

Macie może "pod ręką" jakieś ciekawe, hipotetyczne (oczywiście
niekoniecznie) doświadczenia związane z tym co w temacie ??? Przeglądam i
przeglądam google... Wyszukałem parę ciekawych rzeczy, ale nie moge skleić z
tego przyzwoitej całości. Brakuje mi tylko potwierdzenia zastosowania
mikrograwitacji w sposób doświadczalny z punktu widzenia chemicznego...

Pozdrawiam